کسب تندرستی با تغییر سبک زندگی

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه

کسب تندرستی بستگی به اتخاذ سبک زندگی شخصی هر فرد دارد. مقایسه افراد با یکدیگر بر اساس یک ویژگی فردی خاص ممکن است باعث ایجاد احساس بی کفایتی فرد شده و تصویر کلی فرد را نسبت به سلامتی و تندرستی کاهش دهد. هر یک از ما محدودیت ها و توانایی های مختص به خود را داریم. تکیه بر روی توانایی ها و یادگیری، روش هایی برای ترمیم ضعف های وابسته به اجزاء اصلی کسب سلامتی و تندرستی مطلوب هستند. با ما همراه باشید با ادامه مطالب کسب تندرستی با تغییر سبک زندگی …

نگرش مثبت در مقابل نگرش منفی

کسب تندرستی در صورت وجود بیماری یا یک ضعف بدنی در فرد امکان پذیر است. همه افراد می توانند با گنجاندن برنامه ورزشی منظم روزانه و رعایت سبک زندگی سالم از تندرستی خود سود ببرند. کسب تندرستی و یک روش زندگی خوب بدون در نظر گرفتن موارد بیماری برای هر فرد امکان پذیر است.

مدارک جمع آوری شده حکایت از آن دارد که افراد با یک تصور مثبت نسبت به افراد با تصور منفی بهتر می توانند در مقابل پیشرفت بیماری و مرض مقاومت کنند. فکر کردن در جهت مثبت همیشه نتایج بسیار خوبی در درمان های پزشکی گوناگون و همچنین نتایج بهتری در عمل های جراحی داشته است.

 

کسب تندرستی با تغییر سبک زندگی

از آنجایی که خود ادراکی برای تندرستی مهم می باشد. تصورات مثبت از خویشتن خصوصاً برای تندرستی افراد دارای بیماری، مرض و معلولیت بسیار مهم است. مفاهیم تندرستی و سلامتی مطلوب باید با توجه به وراثت، ناتوانی های فردی و بیماری هر فرد در نظر گرفته شود.

تندرستی اصطلاحی کلیدی است که ممکن است توسط افراد متقلب و سود جو مورد سوء استفاده ابزاری قرار گیرد.

متاسفانه برخی افراد و گروه ها سعی دارند تا از تندرستی بعنوان یک ابزار سود آور استفاده ابزاری کرده و با تبلیغات واهی و ارائه محصولات بی ارزش و فروش آن به افراد گوناگون سود ببرند. از آنجایی که رفاه یک احساس خیالی است و به سختی می توان آنرا با مدرک ثابت کرد برای افراد متقلب ادعا در مورد تولیدات و خدمتشان در جهت بهبود تندرستی آسان است. سلامتی نیز یک اصطلاح کلی است که بطور مشابهی مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

 

 

سلامتی مطلوب شامل جنبه های زیادی است. بنابراین اصطلاح کل نگر مناسب است. در حقیقت کلمه سلامتی واژه ای کلی است که متاسفانه بسیاری از افراد متقلب تولیدات مشکوک مرتبط با حوزه سلامتی خود را به اسم همین سلامتی کلی ارائه می دهند. هنگام استفاده از تولیدات و خدماتی که مدعی ایجاد تندرستی و سلامتی هستند باید با احتیاط برخورد کرد و بایستی از مشروعیت و مجاز بودن آنها مطمئن شد.

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست